מבית קואלה | הפקה מוסיקלית להפקת ג'ינגל או תשדיר רדיו התקשרו ל054-9983005
ג'ינגלים  
להפקת ג'ינגל ופגישת ייעוץ, התקשרו ל08-9410113 / 054-9983005
ג'ינגלים קריינות מוסיקה לפרסום תשדירי רדיו הפקת ג'ינגלים, תשדירי רדיו ומוסיקה לפרסום
ג'ינגלים
קריינות
RSS ג'ינגלים ג'ינגלים בפייסבוק

ג'ינגלים

הפקת ג'ינגלים / קואלה | הפקה מוסיקלית
ג'ינגלים אחרונים בהפקתנו
להציל את רחובות להציל את רחובות
ג'ינגל בחירות
ג'ינגל
בוא לאבו גוש בוא לאבו גוש
ג'ינגל פארודיה
ג'ינגל
שנה טובה מקואלה 2009 שנה טובה 2009
ג'ינגל ברכה
ג'ינגל
מסיבת קיץ אלתמן 2009 אלתמן 2009
מסיבת קיץ
קריינות
DJ אבירן דדון DJ אבירן דדון
תקליטן לאירועים
ג'ינגל
Party Djs Party DJs
חברת תקליטנים
ג'ינגל
סבון של פעם סבון של פעם
רשת סבונים
קריינות
NrGo NrGo
משקה אנרגיה
ג'ינגל
פינתי פינתי
תוכנית רדיו
אריזה
רדיו ClickFM יורד לאילת ClickFM יורד לאילת
ג'ינגל רדיו
קריינות
מגהסייל מגה סייל
מרכז מסחרי
ג'ינגל
Blue רומיאו
בושם לגבר
קריינות
השטיח המעופף השטיח המעופף
חברת תיירות
קריינות
שכונת המוסיקה שכונת המוסיקה
תוכנית רדיו
אריזה
בית בישראל בית בישראל
חברת נדל"ן
קריינות
BabyTop Baby-Top
מזון לתינוקות
ג'ינגל
Blue Blue
הלבשה תחתונה
קריינות
Blue נוסטלגיה בשקל 90
תוכנית רדיו
אריזה
LikeMe לייקמי Djs
מוסיקה והפקות
קריינות
Blue אלקטרופוינט
חיסכון בחשמל
ג'ינגל
המנגטון המגנטון
מדריך פרסום ארצי
קריינות

מה זה ג'ינגל

לפי המילון, ג'ינגל (או בעברית: זַמְרִיר) הוא מסר קצר וקליט, המשמש, למטרות פרסומת קולית,
בדרך כלל ברדיו, לעתים בטלוויזיה, וכן באמצעי תקשורת נוספים בהם נחשף הציבור למסר קולי.

אנחנו מעדיפים להניח להגדרה היבשה ובעצם להתייחס לג'ינגל כשיר קצרצר, המשלב מסר שיווקי.

כמו בכל הפקה של שיר רגיל, יש להתייחס קודם כל לטקסט השיר (המסר) ועל פיו לכתוב את העיבוד .
איך נעביר את המסר שלנו בצורה הטובה ביותר? התשובה לשאלה הזאת היא קופירייטינג
קופירייטינג היא כתיבה פרסומית, שמטרתה ליצור רעיון פרסומי אותו הלקוח יזכור בסופו של דבר.
אז לאחר שכתבנו קופרייטינג מתאים למסר שלנו, אנו ממשיכים לגבש קונספט לג'ינגל,
והשלב הבא הוא להגדיר את אופי הג'ינגל שלנו, מי קהל היעד שלנו, איזו אווירה אנחנו רוצים ליצור,
איך היינו רוצים למתג את עצמו כמפרסמים ומה היינו רוצים שהמאזין ירגיש במהלך ההאזנה.

ברגע שסיימנו לכתוב קופירייטינג, החלטנו מי קהל היעד שלנו ומיתגנו את העסק,
זה הזמן להכנס לאולפן הקלטות! אבל רגע... עדיין לא מקליטים... מעט סבלנות :)

באולפן ההקלטות אנו יושבים על הקופרייטינג שכתבנו, וכותבים לו לחן קליט בהתאם למיתוג שלנו.
לדוגמא אם המוצר שלנו הוא משקה אנרגיה וקהל היעד שלנו הוא צעירים המבלים במסיבות,
עיבוד הג'ינגל יהיה קצבי, אלקטרוני עם כמה שיותר אפקטים ואווירת מסיבה.
אז עכשיו יש לנו קופירייטינג, מיתוג, לחן ואף פלייבק מעולה שהפקנו לתשדיר שלנו,
ונשאר רק להקליט קריינות וזמרים. נשמע פשוט? ממש לא.
לכל ג'ינגל יתאים קריין אחר שקולו ישתלב בצורה המושלמת עם הג'ינגל
כדוגמא ניקח את קולו המדהים של רפי גינת שאם תשלבו אותו בג'ינגל לחיתולים - זה לא כל כך יצליח

לכן, כדי למקסם את יעילות הג'ינגל אנו עובדים עם צוות קריינים וקרייניות בעלי קולות שונים ומגוונים,
וכמובן גם עם צוות זמרות וזמרים מקצועיים ואיכותיים שייתנו חיים לג'ינגל אותו הפקנו בקפידה.

זהו... אחרי שחשבנו, כתבנו, מחקנו, שוב כתבנו, הלחנו, קריינו, הקלטנו, מיקססנו ומיסטרנו
זה הזמן להגיד מזל טוב - יש לנו ג'ינגל חדש!

סיכום: ג'ינגל טוב הוא ג'ינגל שנכנס לראש ולא יוצא
לשאלות הנוגע להפקת ג'ינגלים, הזמנת ג'ינגלים או קריינות וקביעת פגישת ייעוץ, התקשרו ל 08-9410113 / 054-9983005
© זכויות היוצרים ביצירות שמורות לקואלה | אולפני הקלטה. השירים לשימוש ביתי ופרטי בלבד.
ניתן להזמין פלייבקים בכרטיסי ויזה   ניתן להזמין פלייבקים בכרטיסי ישראכרט   ניתן להזמין פלייבקים בכרטיסי אמריקן אקספרס   ניתן להזמין פלייבקים בכרטיסי מאסטרכרד