ג'ינגלים אחרונים בהפקתנו |
 |
להציל את רחובות
ג'ינגל בחירות |
ג'ינגל |
|
 |
בוא לאבו גוש
ג'ינגל פארודיה |
ג'ינגל |
|
 |
שנה טובה 2009
ג'ינגל ברכה |
ג'ינגל |
|
 |
אלתמן 2009
מסיבת קיץ |
קריינות |
|
 |
DJ אבירן דדון
תקליטן לאירועים |
ג'ינגל |
|
 |
Party DJs
חברת תקליטנים |
ג'ינגל |
|
 |
סבון של פעם
רשת סבונים |
קריינות |
|
 |
NrGo
משקה אנרגיה |
ג'ינגל |
|
 |
פינתי
תוכנית רדיו |
אריזה |
|
 |
ClickFM יורד לאילת
ג'ינגל רדיו |
קריינות |
|
 |
מגה סייל
מרכז מסחרי |
ג'ינגל |
|
 |
רומיאו
בושם לגבר |
קריינות |
|
 |
השטיח המעופף
חברת תיירות |
קריינות |
|
 |
שכונת המוסיקה
תוכנית רדיו |
אריזה |
|
 |
בית בישראל
חברת נדל"ן |
קריינות |
|
 |
Baby-Top
מזון לתינוקות |
ג'ינגל |
|
 |
Blue
הלבשה תחתונה |
קריינות |
|
 |
נוסטלגיה בשקל 90
תוכנית רדיו |
אריזה |
|
 |
לייקמי Djs
מוסיקה והפקות |
קריינות |
|
 |
אלקטרופוינט
חיסכון בחשמל |
ג'ינגל |
|
 |
המגנטון
מדריך פרסום ארצי |
קריינות |
|
|
|
מה זה ג'ינגל
לפי המילון, ג'ינגל (או בעברית: זַמְרִיר) הוא מסר קצר וקליט, המשמש, למטרות פרסומת קולית,
בדרך כלל ברדיו, לעתים בטלוויזיה, וכן באמצעי תקשורת נוספים בהם נחשף הציבור למסר קולי.
אנחנו מעדיפים להניח להגדרה היבשה ובעצם להתייחס לג'ינגל כשיר קצרצר, המשלב מסר שיווקי.
כמו בכל הפקה של שיר רגיל, יש להתייחס קודם כל לטקסט השיר (המסר) ועל פיו לכתוב את העיבוד .
איך נעביר את המסר שלנו בצורה הטובה ביותר? התשובה לשאלה הזאת היא קופירייטינג
קופירייטינג היא כתיבה פרסומית, שמטרתה ליצור רעיון פרסומי אותו הלקוח יזכור בסופו של דבר.
אז לאחר שכתבנו קופרייטינג מתאים למסר שלנו, אנו ממשיכים לגבש קונספט לג'ינגל,
והשלב הבא הוא להגדיר את אופי הג'ינגל שלנו, מי קהל היעד שלנו, איזו אווירה אנחנו רוצים ליצור,
איך היינו רוצים למתג את עצמו כמפרסמים ומה היינו רוצים שהמאזין ירגיש במהלך ההאזנה.
ברגע שסיימנו לכתוב קופירייטינג, החלטנו מי קהל היעד שלנו ומיתגנו את העסק,
זה הזמן להכנס לאולפן הקלטות! אבל רגע... עדיין לא מקליטים... מעט סבלנות :)
באולפן ההקלטות אנו יושבים על הקופרייטינג שכתבנו, וכותבים לו לחן קליט בהתאם למיתוג שלנו.
לדוגמא אם המוצר שלנו הוא משקה אנרגיה וקהל היעד שלנו הוא צעירים המבלים במסיבות,
עיבוד הג'ינגל יהיה קצבי, אלקטרוני עם כמה שיותר אפקטים ואווירת מסיבה.
אז עכשיו יש לנו קופירייטינג, מיתוג, לחן ואף פלייבק מעולה שהפקנו לתשדיר שלנו,
ונשאר רק להקליט קריינות וזמרים. נשמע פשוט? ממש לא.
לכל ג'ינגל יתאים קריין אחר שקולו ישתלב בצורה המושלמת עם הג'ינגל
כדוגמא ניקח את קולו המדהים של רפי גינת שאם תשלבו אותו בג'ינגל לחיתולים - זה לא כל כך יצליח
לכן, כדי למקסם את יעילות הג'ינגל אנו עובדים עם צוות קריינים וקרייניות בעלי קולות שונים ומגוונים,
וכמובן גם עם צוות זמרות וזמרים מקצועיים ואיכותיים שייתנו חיים לג'ינגל אותו הפקנו בקפידה.
זהו... אחרי שחשבנו, כתבנו, מחקנו, שוב כתבנו, הלחנו, קריינו, הקלטנו, מיקססנו ומיסטרנו
זה הזמן להגיד מזל טוב - יש לנו ג'ינגל חדש!
סיכום: ג'ינגל טוב הוא ג'ינגל שנכנס לראש ולא יוצא |
|